Reklamačný poriadok.

KAPA REAL ESTATE - Vaša cesta
k vlastnému bývaniu!

Reklamačný poriadok

 

KOLLÁR a spol. s.r.o., so sídlom Prostějovská 125, 080 01 Prešov, IČO: 47 104 279 zapísaná v Obchodnom registri Okresného súdu v Prešove, oddiel: Sro, vložka č.: 27768/P (ďalej len ,,realitná kancelária“) vydáva v zmysle zákona č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa tento reklamačný poriadok.

Spoločnosť KOLLÁR a spol. s.r.o. vykonáva realitnú činnosť ako realitná kancelária pod značkou KAPA REAL ESTATE, s miestom sídla kancelárie Volgogradská 9A, 080 01 Prešov, SR.

 

  1. Úvodné ustanovenia

Tento Reklamačný Poriadok je platný pre všetky reklamácie týkajúce sa poskytovaných služieb a činností realitnej kancelárie a všetkých realitných kancelárií patriacich pod značku KAPA REAL ESTATE.

 

  1. Oprávnenosť na Reklamáciu
  1. Oprávnené na podanie reklamácie sú fyzické osoby alebo právnické subjekty, ktoré využili služby realitnej kancelárie.

 

  1. Reklamácie môžu byť vznesené v prípade nesplnenia očakávaní alebo nesprávneho poskytnutia služieb.

 

  1. Spôsob podania Reklamácie
  1. Reklamácie je možné podať písomne na adrese realitnej kancelárie, alebo elektronicky na e-mailovú adresu: info@kapareal.sk.

 

  1. Reklamácia musí obsahovať presné a podrobné informácie o reklamovanej službe, dátume a okolnostiach vzniku reklamácie.

 

  1. Spotrebiteľ má právo pri uplatňovaní reklamácie práva podľa Občianskeho zákonníka. Práva a povinnosti spotrebiteľa súvisiace s uplatnením a vybavením reklamácie upravuje zákon č.250/2007 Z.z. o ochrane spotrebiteľa a zákon č. 102/2014 Z. z. o ochrane spotrebiteľa pri predaji tovaru alebo poskytovaní služieb na základe zmluvy uzavretej na diaľku alebo zmluvy uzavretej mimo prevádzkových priestorov predávajúceho a o zmene a doplnení niektorých zákonov.

 

  1. Oprávnenie na Reklamáciu
  1. Oprávnenie na reklamáciu bude posudzované v súlade so zákonnými ustanoveniami platnými na území Slovenskej republiky.

 

  1. Reklamácie budú posudzované v primeranom termíne, ktorý nesmie presiahnuť 30 dní od doručenia reklamácie.

 

 

  1. Posúdenie Reklamácie
  1. Reklamácia bude posúdená zodpovedným pracovníkom spoločnosti, ktorý je poverený riešením reklamačných prípadov.

 

  1. V prípade potreby môže byť do vyriešenia reklamácie zapojený právnik alebo odborník v oblasti nehnuteľností.

 

 

  1. Riešenie Reklamácie
  1. V prípade oprávnených reklamácií je spoločnosť KOLLÁR a spol. s.r.o. povinná zabezpečiť nápravu nedostatkov alebo nesprávne poskytnutých služieb.

 

  1. V prípade neopraviteľných chýb alebo závažných porušení je možné poskytnúť primeranú finančnú kompenzáciu alebo iný náhradný spôsob nápravy.

 

 

  1. Oznámenie Výsledku
  1. O výsledku reklamačného konania bude klient informovaný písomne alebo elektronicky v rozumnom termíne po skončení posúdenia reklamácie.

 

  1. V prípade nevyriešenia reklamácie alebo nespokojnosti s výsledkom je klient oprávnený podať sťažnosť na príslušný orgán dozoru.

 

 

  1. Ukončenie Reklamácie
  1. Reklamačné konanie je považované za ukončené v momente, keď boli prijaté opatrenia na napravenie nedostatkov alebo bola poskytnutá primeraná kompenzácia klientovi.

 

  1. V prípade nespokojnosti s výsledkom reklamácie je klient oprávnený uplatniť svoje práva v súlade so zákonnými ustanoveniami Slovenskej republiky.

 

 

  1. Účinnosť

Tento Reklamačný poriadok nadobúda účinnosť dňom 01.3.2024. Osoba oprávnená vykonávať reklamácie: Ing. Peter Kollár.

 

 

 

 

 

POUČENIE O ALTERNATÍVNOM RIEŠENÍ SPOROV

 

  1. Spotrebiteľ má právo obrátiť sa na RK (napr. e-mailom na adresu info@kapareal.sk) so žiadosťou o nápravu, ak nie je spokojný so spôsobom, ktorým Realitná kancelária vybavila jeho reklamáciu alebo ak sa domnieva, že realitná kancelária porušila jeho práva.

 

  1. Ak realitná kancelária odpovie na túto žiadosť zamietavo alebo na ňu neodpovedala do 30 dní od jej odoslania, spotrebiteľ má právo podať návrh na začatie alternatívneho riešenia sporu subjektu alternatívneho riešenia sporov podľa § 12 zákona č. 391/2015 Z. z. o alternatívnom riešení spotrebiteľských sporov.

 

  1. Príslušným subjektom na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov je Slovenská obchodná inšpekcia, ktorej spotrebiteľ môže podať návrh na adrese: Slovenská obchodná inšpekcia, ústredný inšpektorát, Odbor pre medzinárodné vzťahy a alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov, Bajkalská 21/A, p. p. 29, 827 99 Bratislava 27, SR alebo elektronicky na adrese: ars@soi.skadr@soi.sk. Ďalšie subjekty oprávnené na alternatívne riešenie spotrebiteľských sporov sú uvedené v online zozname subjektov: www.soi.sk.

 

Kontaktujte nás rýchlo a pohodlne

KAPA REAL ESTATE

Prostějovská 125
080 01 Prešov

Zavolajte nám

0917 449 563

Napíšte nám

info@kapareal.sk